Dobrý den,
Položte svou otázku zde

Často kladené otázky

Jak mohu svůj balíček vrátit?

Nejste zcela spokojeni se svým nákupem? Do 14 dnů od obdržení výrobku můžete podat žádost o vrácení objednávky jako vrácení zboží prostřednictvím formuláře pro vrácení zboží. Poté postupujte podle kroků uvedených v níže uvedeném postupu. Po registraci pak máte dalších 14 dní na vrácení výrobku.

Upozornění: Vrácené výrobky musí být nepoužité a musí být zaslány zpět v původním neporušeném obalu. Pokud tomu tak není, vrácení zboží nemůže být námi zpracováno.

Jinými slovy: krabici pečlivě otevřete, výrobek si prohlédněte jako v obchodě, zapněte jej, ale poté jej nepoužívejte.

Je váš stroj vadný? Nejprve kontaktujte zákaznický servis, poté vám pomůžeme dále.

 

POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Krok 1: Vložte zboží, které chcete vrátit, do krabice.  Zboží by mělo být nepoužité a kompletní, krabice by měla být nepoškozená.

Krok 2: Pomocí formuláře pro vrácení vyberte produkt(y), který(é) chcete vrátit, vyfoťte formulář pro vrácení a vložte jej do balíčku spolu s produktem(y).

Krok 3: Vyfotografovaný kompletní formulář pro vrácení nám zašlete e-mailem na adresu service@vonroc.cz. Obratem Vám zašleme odkaz. Pomocí tohoto odkazu si můžete vytvořit bezplatný štítek pro vrácení zboží.

Krok 4: Nalepte přepravní štítek na krabici a doneste balíček do zásilkové služby DPD-parcelshop. Nezapomeňte si uschovat potvrzení o odeslání od DPD, dokud Vám nepotvrdíme přijetí vráceného zboží.

Krok 5: Jakmile obdržíme a zpracujeme Vaši objednávku na vrácení zboží, obdržíte do několika dnů kupní cenu na svůj bankovní účet. Máte-li jakékoli dotazy ohledně postupu, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme dále!

Kdy mi bude po vrácení vrácena kupní cena?

Vrátili jste balíček do 14 dnů podle plánu krok za krokem?

Do několika dnů po obdržení balíčku vám vrátíme kupní cenu na váš účet.

Poznámka: Jedná se o stroj s vadou, na kterou se vztahuje záruka? Před vrácením balíčku kontaktujte prosím zákaznický servis na adrese service@vonroc.cz.

Můj balíček nebyl doručen, co teď?

Kód pro sledování a dohledání zásilky jste obdrželi poštou. Je možné, že se v některých případech zásilka s naší zásilkovou službou DPD zpozdí. Pečlivě sledujte odkaz, zda se neobjeví nové informace o doručení.

Je něco špatně v track and trace, nebo jste balíček neobdrželi z jiného důvodu? Obraťte se prosím na zákaznický servis. Zjistíme, co se pokazilo, a poskytneme vám řešení.

Zákaznický servis můžete kontaktovat následujícími způsoby:

Telefonicky: +31 (0) 38-422 00 40 ve všední dny mezi 9:00 - 16:00. 

WhatsApp: Dostupný ve všední dny mezi 9:00 - 16:00, viz naše kontaktní stránka.

E-mail: Pošlete zprávu na service@vonroc.cz nebo vyplňte kontaktní formulář.

Můj výrobek je vadný, co mohu dělat?

Přestože naše výrobky vyrábíme s maximální péčí, vždy se může něco pokazit, ale i v takovém případě vám rádi pomůžeme.

Na váš nákup se vždy vztahuje zákonná dvouletá záruka na stroje a šestiměsíční záruka na nenosné příslušenství, baterie a nabíječky na materiálové a výrobní vady. Stručně řečeno to znamená, že by se váš stroj při běžném používání neměl během dvou let porouchat. Pokud výrobek přece jen obsahuje vady nebo jsme se dopustili chyby, poskytneme vám náhradu.

Dávejte pozor, abyste o záruku nepřišli nesprávným používáním a údržbou. Záruka také zaniká, pokud je výrobek otevřen zákazníkem. Upozornění: Nejprve si přečtěte, poté používejte! Očekáváme, že si naši zákazníci před použitím pečlivě přečtou návod a budou se řídit pokyny k použití.

V případě závad a dotazů týkajících se záruky, se prosím obraťte na náš zákaznická servis prostřednictvím service@vonroc.cz nebo na čísle +31 (0) 38-422 00 40.

Kde se nachází můj balíček?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mail s potvrzením objednávky. Jakmile bude balíček předán doručovací službě, obdržíte e-mail s odkazem na stránku Track & Trace, kde můžete sledovat průběh doručování vašeho balíčku.

Váš balíček bude obvykle předán doručovací službě do 1 až 2 dnů od podání objednávky a následující den bude odeslán na doručovací adresu.

Pokud nebudete doma, bude balíček doručen sousedům nebo se doručovatel pokusí doručit jej znovu následující den.

Neobdrželi jste odkaz pro sledování vaší zásilky? Nejprve zkontrolujte svou e-mailovou schránku pro nevyžádanou poštu, možná e-mail skončil právě tam. Není to váš případ, nebo máte jiné dotazy ohledně doručení balíčku? Rádi vám pomůžeme. Kontaktujte nás prosím na adrese service@vonroc.cz. Ozveme se vám co nejdříve.

Níže naleznete nejčastěji kladené otázky v jednotlivých kategoriích

© VONROC 2022