Doručení

Určete si, kdy má být Váš balík doručen prostřednictvím služby DPD Predict. Den před doručením obdržíte textovou zprávu nebo e-mail s časem doručení, s přesností na 1 hodinu. Takže už nikdy nebudete muset čekat doma na doručení! Díky živé sledovací URL adrese přesně víte, kde se kurýr nachází.

 

Doprava

Abychom nabídli co nejlepší služby,  zasíláme všechny naše objednávky prostřednictvím služby DPD Parcel Service prostřednictvím jejich služby PREDICT.

 

Náklady na dopravu

Náklady na dopravu jsou přehledně zobrazeny při zadávání objednávky. U zpětných zásilek jdou náklady na dopravu vždy na Váš účet.

U objednávek do 1199Kč, činí dopravné do České republiky 127 Kč.
U objednávek nad 1199Kč, jsou náklady na dopravu zahrnuty v celkové ceně.

 

Dodání a dodací lhůty

Jakmile zadáte objednávku, obdržíte e-mailem její potvrzení. Průběh objednávky můžete sledovat prostřednictvím odkazu track & trace. Vaše objednávka je obvykle předána naším skladem zásilkové službě do 1 až 2 pracovních dnů a odeslána následující den na doručovací adresu. Předpokládaná doba doručení na vaši adresu je 3 až 4 pracovní dny. Pokud nejste doma, bude zásilka doručena sousedům nebo se o doručení pokusí kurýr znovu následující den. Prostřednictvím služby PREDICT od společnosti DPD Vám večer před doručením zašleme e-mail nebo textovou zprávu s informací, že balíček bude doručen následující pracovní den, s přiloženým odkazem na sledování zásilky. V samotný den doručení obdržíte do 9:00 hodin časový úsek doručení a odkaz pro sledování zásilky. Pokud chcete přesně vědět, kde se Váš balíček nachází, můžete se podívat prostřednictvím systému DPD pro živé sledování zásilky. Pokud v době o pokusu o doručení balíku nebudete doma, můžete doručení změnit i těsně před uplynutím 1 hodiny. Mezi tyto možnosti patří:

  1. Doručit zásilku v jiný den;
  2.  Doručit balík na jiné místo (následující den)
  3. Doručit balík do Vámi zvoleného balíkového obchodu DPD Pickup (následující den)
  4. Dát svolení k odložení na bezpečné místo, které určíte, například u sousedů.

 

Jak mohu svůj balík vrátit?

Nejste plně spokojeni? Svou objednávku můžete vrátit do 14 dnů od obdržení balíčku. Postupujte prosím podle níže uvedených kroků.

Je Váš stroj poškozený nebo rozbitý? Obraťte se nejrpve na zákaznický servis, pomůžeme Vám.

Poznámka: Aby bylo možné výrobky vrátit, musí být nepoužité a zaslány zpět v původním, neporušeném obalu. V opačném případě nelze vrácení zboží zpracovat. Krabici pečlivě otevřete a výrobek si prohlédněte jako v obchodě. Přístroj můžete zapnout, ale nemůžete jej používat.

 

Postup vrácení zboží

Pro rychlé a snadné vrácení zboží postupujte podle následujících kroků.

 

Krok 1: Vložte zboží, které chcete vrátit, do krabice.  Zboží by mělo být nepoužité a kompletní, krabice by měla být nepoškozená.

Krok 2: Pomocí formuláře pro vrácení vyberte produkt(y), který(é) chcete vrátit, vyfoťte formulář pro vrácení a vložte jej do balíčku spolu s produktem(y).

Krok 3: Vyfotografovaný kompletní formulář pro vrácení nám zašlete e-mailem na adresu service@vonroc.cz. Obratem Vám zašleme odkaz. Pomocí tohoto odkazu si můžete vytvořit bezplatný štítek pro vrácení zboží.

Krok 4: Nalepte přepravní štítek na krabici a doneste balíček do zásilkové služby DPD-parcelshop. Nezapomeňte si uschovat potvrzení o odeslání od DPD, dokud Vám nepotvrdíme přijetí vráceného zboží.

Krok 5: Jakmile obdržíme a zpracujeme Vaši objednávku na vrácení zboží, obdržíte do několika dnů kupní cenu na svůj bankovní účet. Máte-li jakékoli dotazy ohledně postupu, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme dále!

 

Je možné výrobek(y) vyměnit?

V tuto chvíli ještě není možné výrobek(y) vyměnit. Pokud Váš(Vaše) výrobek (výrobky) splňuje(í) podmínky pro vrácení, můžete jej (je) zaslat zpět a objednat si nový výrobek dle vlastního výběru.

© VONROC 2022