Vrácení a zrušení
Jak mohu svůj balíček vrátit?

Nejste zcela spokojeni se svým nákupem? Do 14 dnů od obdržení výrobku můžete podat žádost o vrácení objednávky jako vrácení zboží prostřednictvím formuláře pro vrácení zboží. Poté postupujte podle kroků uvedených v níže uvedeném postupu. Po registraci pak máte dalších 14 dní na vrácení výrobku.

Upozornění: Vrácené výrobky musí být nepoužité a musí být zaslány zpět v původním neporušeném obalu. Pokud tomu tak není, vrácení zboží nemůže být námi zpracováno.

Jinými slovy: krabici pečlivě otevřete, výrobek si prohlédněte jako v obchodě, zapněte jej, ale poté jej nepoužívejte.

Je váš stroj vadný? Nejprve kontaktujte zákaznický servis, poté vám pomůžeme dále.

 

POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Krok 1: Vložte zboží, které chcete vrátit, do krabice.  Zboží by mělo být nepoužité a kompletní, krabice by měla být nepoškozená.

Krok 2: Pomocí formuláře pro vrácení vyberte produkt(y), který(é) chcete vrátit, vyfoťte formulář pro vrácení a vložte jej do balíčku spolu s produktem(y).

Krok 3: Vyfotografovaný kompletní formulář pro vrácení nám zašlete e-mailem na adresu service@vonroc.cz. Obratem Vám zašleme odkaz. Pomocí tohoto odkazu si můžete vytvořit bezplatný štítek pro vrácení zboží.

Krok 4: Nalepte přepravní štítek na krabici a doneste balíček do zásilkové služby DPD-parcelshop. Nezapomeňte si uschovat potvrzení o odeslání od DPD, dokud Vám nepotvrdíme přijetí vráceného zboží.

Krok 5: Jakmile obdržíme a zpracujeme Vaši objednávku na vrácení zboží, obdržíte do několika dnů kupní cenu na svůj bankovní účet. Máte-li jakékoli dotazy ohledně postupu, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme dále!

Kdy mi bude po vrácení vrácena kupní cena?

Vrátili jste balíček do 14 dnů podle plánu krok za krokem?

Do několika dnů po obdržení balíčku vám vrátíme kupní cenu na váš účet.

Poznámka: Jedná se o stroj s vadou, na kterou se vztahuje záruka? Před vrácením balíčku kontaktujte prosím zákaznický servis na adrese service@vonroc.cz.

Mohu zboží vyměnit?

V tuto chvíli není možné vyměnit zboží za jiné. Pokud vaše zboží splňuje podmínky pro vrácení, můžete vždy vrátit objednávku a zadat novou objednávku, abyste obdrželi požadovaný výrobek.

Mohu si zásilku fyzicky vyzvednout a vrátit ji?

Bohužel nemáme kamenný obchod, takže vyzvednutí nebo fyzické vrácení balíčku není možné.

Pokud potřebujete pomoci s objednávkou nebo postupem vrácení, pošlete nám prosím zprávu na service@vonroc.cz. Pomůžeme vám, jakmile to bude možné!

Jaké jsou náklady na vrácení zásilky?

Nejste zcela spokojeni se svou objednávkou? Žádný problém, vrácení je do 14 dnů zdarma, pokud je objednávka vrácena nepoužitá a v neporušeném a původním obalu.

Postupujte prosím podle postupu pro vrácení zboží. Jakmile obdržíme vyplněný formulář pro vrácení zboží na adrese service@vonroc.cz, zašleme vám odkaz, který vám umožní vytvořit štítek pro vrácení zboží.

Upozornění: Jedná se o vadu nebo záruční případ? Pak postupujte podle pokynů uvedených zde.

Mohu svou objednávku zrušit?

Rozmysleli jste si objednávku nebo ji chcete zrušit z jiného důvodu? Můžete to udělat následujícím způsobem.

Zásilka ještě nebyla odeslána? Pak prosím co nejdříve kontaktujte náš zákaznický servis. Telefonicky a přes chat nás zastihnete přímo, poštou se vám ozveme co nejdříve.

Je zásilka již na cestě? Pak jej odmítněte u dveří s DPD. Balíček nám vrátí, načež vám do několika dnů po doručení vrátíme kupní cenu.

© VONROC 2024